-Olet lämpimästi Tervetullut seuraamaan ja kommentoimaan Blogiani! Luvassa avautumista, tunteen purkauksia ja pohdiskelua elämästäni.

torstai 26. toukokuuta 2011

YK 3, Lh-huippua ei havaittu

Tosiaan on menossa kp 16, eikä testaus kp 12 asti ole tuottanut positiivista ovulaatiotestiä. Luulen kuitenkin, etteivät testausolosuhteet tässä kierrossa ole olleet ne ihanteellisimmat. Olen tehnyt viime päivien aikana yövuoroja, etten ole 1. joka päivä päässyt samaan aikaan tekemään testiä 2. enkä varmaan ole ollut tarpeeksi pitkään käymättä vessassa.  Muuten ihan hyvä fiilis, puputeltu on ja muutenkin elimistö on antanut merkkejä ovulointi kohdasta.

Anteeksi etten ole käynyt kirjoittelemassa.. on viime ja tällä viikolla ollut sellaista hulinaa töissä, eikä vuorotkaan ole ollut mitään helpoimpia. Fyysisesti on ollut raskasta pitkästä aikaan tehdä useita öitä putkeen ja muutenkin teen muutaman ylimääräisen vuoron. Aikaa ja energiaa ei ole riittänyt oikein mihinkään ylimääräiseen. 

Mies oli ihana eilen, kun hän tuli töistä: "Hei, mä mietin töissä, että sä oot varmaan nyt raskaana. Mulla on ihan sellanen tunne."

Mainitsin, että eikös sulla viimeksikin ollut sellainen tunne ja nega oli. Mutta asia olikin kuulemma niin, että minusta tuntui että olen raskaana ja hän oli vain yhtynyt siihen :D Voi, että nuo miehet voikin olla hassuja.

Ihaninta oli kuitenkin, että hän oli miettinyt raskauden mahdollisuutta, mikä osoittaa että hänkin on yhtä innoissaan kuin minä. Meillä ei mies nimittäin usein tee alotetta vauva keskusteluihin, mutta välillä hän ihanasti yllättää tuomalla asian itse esiin. Tai sitten se tuntuu vaan niin mukavalta, että hänkin puhuu vauvoista, koska itse odotan ja haluan tätä niin kovasti sekä asia on minulle erittäin tärkeä :)

YK 3 / kp 16

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!